פרסום



פרסום הוא רווח התהילה של ידוען. ידוען הוא אדם מפורסם, לרוב עקב פעילותו בתחום הבידור, הדוגמנות או הספורט. לעיתים הידוען זוכה לפרסום על אף שתרומתו לתחום עיסוקו היא שולית. הפרסום ניתן להם על ידי אמצעי התקשורת(הטלוויזיה,הרשתות החברתיות,הרדיו).

הידוענים מוכרים לחלק גדול מהציבור ורבים עוקבים בשקיקה אחרי חייהם האישיים. על אף הקשיים שחשיפה זו יוצרת ,הידוענים נהנים מהפופולריות שלהם,הפרסום שלהם, כיוון שבזכותו הם יכולים להשיג דברים שהם חפצים בהם- כמו למשל הנחות, קשרים, הזמנות לאירועים חברתיים נחשבים. 

הדילמה שלי מתקשרת לתוכניות הריאליטי בימינו ולתחנות הרדיו אז והיום.
המושג "פרסום" מתקשר לדילמה שלי כיוון שהמטרה של המוסיקאים, הזמרים שמשתתפים בתוכניות הריאליטי או מושמעים בתחנות הרדיו היא להגיע אל הקהל הרחב, שיותר ויותר אנשים יכירו את המוסיקה שלהם. בנוסף, אפשר גם לומר שתחנות הרדיו בשנות השבעים שלא השמיעו מוסיקה ים תיכונית, בעצם מנעו מזמרי המוסיקה הים תיכונית לצבור קהל בדרך שהייתה מקובלת- הרדיו.

תוצאת תמונה עבור ידוען



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה